Wednesday, December 1, 2010

My beloved broo...

   Finally, my beloved bro REZA HAFFIZ b. ABD RAHMAN akan tunang juga even pilihan family tapi nampaknya everything ok sbb diorang nampak sama suka. hope diorang akan bahgia sampai ke jinjang pelamin. majlis petunangan tu akan dilangsungkan januari tahun depan. hurm. bakal kaka ipar aku ni BUKAN la orang M'SIA tapi dia orang dr seberang. bukan singapore but indonesia. nama dia CINTA NURJA and dia orang kepulauan melayu riau. dia nye percakapan pun tak jauh beza dengan org malaysia so takde la rase janggal sangat.
    Hurmmm. kalau nak described perasaan aku ni mesti la happy kan sebab nak dpt ahli keluarga baru. lagipun rumah aku tu sunyi je sbb da lame xde ceremony yang menarik mcm wedding so bila abg aku tunang ni secara x langsung rumah aku akan wedding ceremony yang aku harap kan meriah. hahaha.
   TAPI ade rase sedih jugak la . yela abg aku tu la satu2 nye orang dlm amily yang rajin layan aku. mana aku nak pergi die ikut kan je. kalau aku nak keluar ngan member2 tgh mlm pun die yang teman. die tersgt la baik sbb nye die sanggup teman aku lepak ngan kawan2 aku drpd hang out kwn die. lepas ni tak tahu la boleh ke tak dpt mcm tu lagi..
   tapi tak kisah la . tu kan semua kenangan yang manis utk aku kan. semoga my ANGAH and KAK CINTA happy selalu...

TAK SABAR NAK TUNGGU JANUARY. NAK PERGI SEBERANG!!

No comments:

Post a Comment